1. Космолот
  2. правила та умови

Правила та умови у лотереї Космолот

1. Введення

1.1. Ви автоматично даєте згоду на Правили, Політику захисту персональних даних, Політику конфіденційності при використанні та/або відвідуванні розділів популярного українського онлайн казино https://kvitkapay.com.ua (далі — Веб-сайт). Перед прийняттям Умов рекомендуємо уважно ознайомитися з ними. Якщо Гравці спочатку не згодні прийняти, далі слідувати викладеним вимогам, не рекомендується відкривати рахунок, читати Веб-сайт. Подальше використання ресурсу означатиме 100% згоду з Умовами.


Загальні положення/Умови


2. Зміни угоди

2.1. Компанія, що спеціалізується на азартних розвагах, залишає за собою право вносити суттєві зміни, редагувати, оновлювати/змінювати пункти Умов. Причини можуть бути різні-комерційні, юридичні, пов'язані з обслуговуванням клієнтів. Оновлені Правила починають діяти з їх публікації. Гравець рекомендує регулярно переглядати Умови, щоб не пропустити оновлення.

2.2. Якщо зміни Вас не влаштовують, потрібно припинити використання контенту на порталі, закрити рахунок, виконавши 11 пункт даних Умов.

3. Правові вимоги

3.1. Особи, молодші за 18 років, не досягли встановленого конкретною юрисдикцією повнолітнього віку, не можуть використовувати ресурси Веб-сайту. Інакше це вважатиметься порушенням Умов. Компанія Космолот залишає за собою право вимагати документального підтвердження Вашого віку. Запит може надійти будь-якої миті. Співробітники організації вправі призупиняти дію рахунку, відмовляти у використанні послуги без надання доказів повноліття.

3.2. Деякі юрисдикції забороняють проведення Лотерей. Компанія не здатна надати користувачам юридичну консультацію/гарантії щодо законності використання Вами послуг, не затверджує відповідність Послуг законодавчим нормам конкретної юрисдикції. Ви використовуєте їх на власний вибір, приймаючи на себе можливі ризики відповідальності.

3.3. Космолот не прагне надавати послуги, що суперечать чинному законодавству юрисдикції проживання геймера. Ви підтверджуєте та погоджуєтесь, що використання послуг порталу відповідає чинним законам, правилам та статутам. Компанія не несе відповідальності за незаконне/несанкціоноване застосування положень майданчика гравцями.

3.4. Заборонено відкривати рахунки та/або вносити гроші відвідувачам, які перебувають чи проживають, є громадянами США, Італії, Іспанії, Португалії, Франції, Великобританії, Німеччини, Нідерландів, Бельгії, Угорщини, Данії, Макао, Тайваню, Гонконгу, Чехії, Латвії, Австралії. , Словаччина. Перелік юрисдикцій може бути змінено без попередження.

3.5. Гравець несе персональну відповідальність за сплату податків/зборів, які застосовуються у зв'язку з отриманими на майданчику виграшами, зобов'язаний повідомити відповідні державні органи.

4. Відкриття рахунку

4.1. Щоб використати послуги порталу, треба відкрити рахунок, вказавши актуальну адресу електронної пошти, надійний пароль, надати стандартну інформацію особистого характеру.

4.2. Вказане під час реєстрації ім'я має відповідати справжньому імені. Для підтвердження інформації адміністрація має право запросити документ, що засвідчує особу. Якщо така інформація не була надана, ми можемо негайно призупинити дію рахунку до прояснення обставин.

4.3. Ви підтверджуєте, що надали точну, вичерпну, достовірну інформацію про себе, вносите необхідні виправлення. Невиконання вимог Космолот неминуче веде до застосування обмежень.

4.4. У разі виникнення питань або проблем під час реєстрації можна звернутися до служби підтримки електронною поштою (адреса для листів: [email protected] ), через online chat чат або по телефону.

4.5. Відкривати дозволяється лише один рахунок для одного учасника, домоволодіння, поштової адреси, ПК або іншого пристрою. Організація має право миттєво закрити будь-які Дублюючі рахунки та:

  • 4.5.1. Здійснені з Дублюючого рахунку операції незабаром будуть визнані недійсними.
  • 4.5.2. Повернення монет, зароблені кредити/презенти, отримані під час використання активного Дублюючого рахунку, будуть втрачені.
  • 4.5.3. Компанія не зобов'язана відшкодовувати монети, які можуть залишатися на призовому/реальному балансі Дублюючого облікового запису.
  • 4.5.4. Запити про повернення втрачених монет і початкових вкладень з профілів користувачів, що повторюються, не приймаються.

5.Підтвердження особи Гравця

5.1. Ви гарантуєте, зобов'язуєтесь, підтверджуєте, погоджуєтесь, що:

  • 5.1.1. Старші 18 років/досягли віку повноліття для участі в Лотереї згідно з чинним законодавством конкретної юрисдикції.
  • 5.1.2. Є одноосібним власником коштів на основному балансі. Надана інформація при реєстрації та/або пізніше є точною, перевіреною, актуальною, відповідає імені на пластиковій банківській карті, інших розрахункових рахунках, що використовуються для внесення/отримання монет на/з рахунку.
  • 5.1.3. Повністю усвідомлюєте ризики втрати коштів під час використання послуг на майданчику, несете повну відповідальність за будь-які втрати пов'язані з їх застосуванням.
  • 5.1.4. Розумієте загальні методи, правила, процедури надання послуг в Інтернеті.

5.2. Наділяєте співробітників Космолот правом систематичного проведення перевірок для підтвердження Вашої особи, контактних відомостей.

5.3. При перевірках службою безпеки можливі обмеження виведення грошей.

5.4. При виявленні помилкової, некоректної інформації, що вводить в оману, Ви порушуєте умови викладеного договору, і Ми маємо право закрити профіль негайно.

5.5. У випадках, коли визначити і підтвердити досягнення користувачем необхідного віку неможливо, організація вправі призупинити надання послуг та дію облікового запису клієнта до з'ясування необхідних відомостей. Якщо на момент Вашої участі в операціях на Веб-сайті, пов'язаних з Лотереєю, вік був меншим за Допустиме:

5.5.1. Рахунок буде негайно заблоковано;

5.5.2. Вчинені протягом цього періоду фінансові операції стануть недійсними, покладені на баланс гривні будуть повернуті;

5.5.3. Зроблені ставки підлягають скасуванню;

5.5.4. Виграші будуть втрачені, Ви повинні повернути виведені з рахунку кредити на першу вимогу.

6. Ім'я користувача та безпека

6.1. Після відкриття рахунку не потрібно повідомляти третім особам пошту, пароль. Втрачені дані можна відновити.

6.2. Гемблер самостійно несе відповідальність за збереження пароля, відповідальність за транзакції, збитки, понесені з вини дій третіх осіб.

6.3. У разі несанкціонованого доступу до Вашого облікового запису та/або про будь-яке порушення безпеки потрібно повідомляти адміністрацію з наданням доказів. Компанія не несе відповідальності за шкоду, понесену внаслідок неправильного використання Вашого e-mail, пароля невідомою особою.

7.Введення/виведення грошей

7.1. Для запуску Лотерей на сторінках порталу потрібно зробити депозит.

7.2 Мінімальна сума:

  • 7.2.1. 50 гривень для Приват24, Visa/Mastercard, Епл Пей, Водафон Пей;
  • 7.2.2. 1 гривня для Globalmoney, Глобал Пей, терміналів самообслуговування.

7.3. Ви підтверджуєте, що:

  • 7.3.1. Походження внесених монет немає кримінальне, незаконне, невирішене походження;
  • 7.3.2. Відмовлятися від раніше проведених транзакцій/скасовувати внесені платежі не будете.

7.4. Компанія не приймає кошти від третіх осіб із зазначенням їх ПІБ.

7.5. Комісії банківських платежів покриваються отримувачем.

7.6. При поповненні балансу через СМС дозволяється використовувати один номер мобільного телефону, який також має бути вказаний у профілі.

7.7. Готівка не приймається: тільки електронні платежі мають вагу.

7.8. Ви зобов'язуєтесь не відмовлятися від уже зроблених транзакцій, не анулювати їх. Інакше треба повернути та компенсувати представникам Космолот не розміщені гроші.

7.9. Компанія залишає за собою право блокувати рахунок у разі виявлення шахрайських схем, інформувати відповідні органи, організації щодо протиправної діяльності.

7.10. При оформленні заявки на переведення в готівку коштів треба враховувати такі моменти:

  • 7.10.1. Виплата здійснюється після ідентифікації учасника з підтвердженням пошти/телефону, наданням скан-копій документів, ID картки, з якої було здійснено депозит.
  • 7.10.2. Мінімальна сума виплати дорівнює 300 грн.;
  • 7.10.3. Виплати здійснюються після відіграшу бонусів;
  • 7.10.4. Виведення гривень/еквівалента в іншій валюті менше встановлених лімітів не допускається.

7.11. Фінансовий відділ Космолот працює без вихідних, виплати провадяться 24/7.

7.12. Виведення виграшу відбувається у розділі «Каса», вкладці «Отримати виграш». Геймеру потрібно вказати бажану суму, вибрати з переліку оптимальний метод оплати, виконати подальші покрокові інструкції системи.

7.13. Заявка може розглядатись до 2 діб;

7.14. Передбачені ліміти на максимальні виплати коштів:

  • Денна: 30 тис. грн.
  • Тижневий: 150 тис. грн.
  • Місячний: 750 тис. грн.

7.15. Виграш у гривнях може відрізнятись від виграшу в монетах. У деяких провайдерів деномінація змінюється і 1 монета не дорівнює 1 гривні.

8.Правила гри онлайн

8.1. Відповідальність за правильність відомостей про будь-яку транзакцію, що виробляється, несе геймер.

8.2. Історія транзакцій відображається за посиланням «Каса».

8.3. Адміністрація може частково або повністю відмовити у проведенні будь-якої транзакції за порушення гравцем Умов. Отримання підтвердження є обов'язковим. За його відсутності необхідно зв'язатися з менеджерами сапорту.

8.4. Для скасування ставки необхідно надіслати відповідний запит до технічної служби підтримки користувачів.

8.5. Після підтвердження відправки набирає чинності скасування ставки.

9.Змова/шахрайство

9.1. Не допускається:

  • 9.1.1. Надання інформації третім особам;
  • 9.1.2. Використання шкідливих вірусних програм, виявлення/застосування помилок у програмному забезпеченні Космолот, ботів;
  • 9.1.3. Застосування видобутих незаконно клонованих даних пластикової кредитної/дебетової картки при поповненні балансу;
  • 9.1.4. Участь у шахрайстві/злочинній діяльності, відмиванні грошей;
  • 9.1.5. Вступ у змову.

9.2. Клуб має право призупиняти, відкликати чи скасовувати грошові виплати, зарахування виграшів, бонуси за наявності підозр у зловживанні ними.

10. Заборонені дії

10.1. Не допускається образлива чи агресивна манера спілкування, шантажу, загрози, приниження інших учасників.

10.2. Забороняється завантажувати на портал інформацію, яка своїм обсягом може зашкодити роботі Веб-сайту, робити дії, що впливають на функціонування розважального ресурсу у будь-якій формі. Не допускається масове розсилання, спотворення, видалення опублікованої інформації.

10.3. Учасники зобов'язуються використовувати контент Веб-сайту для задоволення особистих запитів, розваг у комфортному місці. Копіювання матеріалів зі сторінок ресурсу без попередньої згоди суворо заборонено.

10.4. Зламувати доступ/обходити систему безпеки заборонено. У разі виявлення таких спроб зберігаємо за собою право негайно поінформувати про це відповідні контролюючі органи.

10.5. Компанія не несе відповідальності за будь-які втрати/збитки гравців внаслідок технічних неполадок, атак, вірусів, форс-мажорних ситуацій.

10.6. Забороняється продаж чи передача рахунки між користувачами.

10.7. Можлива перевірка аудиту скоєних гемблером ставок. При виявленні шахрайських дій для отримання переваг, Компанія може прийняти рішення про обмеження доступу до розваг, тимчасово постійно блокувати профіль клієнта. Рішення про виплату заробітку ухвалюється в односторонньому порядку.

11.Терміни дії/анулювання договору

11.1. Користувач самостійно відповідає за діяльність з його рахунку до підтвердження про його закриття. Будь-які дії він контролює та регулює.

11.2. Компанія може стягувати комісію до закриття рахунку. Після видалення облікового запису, доступ до бонусів, залишків на балансі буде неможливим.

11.3. Враховуючи викладені Умови, після анулювання рахунку сторони не мають подальших зобов'язань один до одного.

11.4. Компанія може негайно заблокувати та видалити профіль у випадках:

  • 11.4.1. Рішення припинення надання послуг загалом чи конкретній людині.
  • 11.4.2. Обліковий запис пов'язаний будь-яким чином з віддаленим рахунком.
  • 11.4.3. Спроба злому системи.
  • 11.4.4. Профіль використовується протизаконно з юрисдикції, де участь у Лотереї не дозволяється.
  • 11.4.5. Виявлено публікацію образливої/принизливої ​​інформації.

11.5. Блокування без попередження відбувається, якщо профіль учасника клубу не активний більше 6 місяців.


Зміни на сайті

Адміністрація має право вносити зміни до чинних Правил/доповнювати будь-яку послугу за своєю ініціативою у будь-який час.


12.Помилки

12.1. При збої в роботі системи/помилки в грі, Компанія намагатиметься оперативно виправити ситуацію, відповідальність за неполадки обладнання або Інтернет-провайдерів на себе не бере.

13. Обмеження відповідальності

13.1. Вибір користуватися послугами лежить на гравцях.

13.2. Веб-сайт здійснює діяльність згідно з опублікованими Умовами. Додаткові запевнення та гарантії щодо послуг не надаються.

14. Порушення Правил

14.1. Гравці зобов'язуються компенсувати позови, витрати, витрати, витрати, що виникли внаслідок порушення прописаних Умов.

15. Інтелектуальна власність

15.1. Зміст Веб-сайту - об'єкт авторського права, інших прав власності, що належать Компанії, використовуються строго за ліцензією правовласників третьої сторони. Матеріали можуть бути завантажені на персональний комп'ютер, надруковані для особистого/некомерційного використання.

15.2. Використання Веб-сайту не надає користувачеві прав на інтелектуальну власність (авторські права, ноу-хау/ТМ), що належать Компанії/іншій третій особі.

15.3. Використання чи відтворення торговельного імені, різноманітних товарних знаків, унікальних фірмових логотипів, інших творчих матеріалів із майданчика заборонено.

16. Особисті дані

16.1. Вимоги до захисту даних високі. Компанія зобов'язується обробляти особисту інформацію, надану Вами відповідно до оригінальної Політики конфіденційності.

16.2. Надаючи особисті дані, Ви погоджуєтесь з правом на їхню обробку для описаних адміністрацією цілей.

17.1. Клубом застосовуються файли cookie для забезпечення функціональності. Це невеликі текстові файли, які зберігаються на персональному комп'ютері під час відвідування сторінок порталу, щоб «впізнавати» Вас щоразу при повторних сесіях. Видалення файлів або заборона їх активації може призвести до неможливості доступу до певних розділів або функцій віртуального майданчика.

18.Скарги

18.1. Подати скаргу або претензію можна, надіславши відповідний запит до служби підтримки.

18.2. Записи на сервері будуть доказами при вирішенні суперечок, діяти як остаточне свідчення у визначенні результату претензій.

18.3. Ви ознайомлені з тим, що результати розіграшу визначають лотерейні білети на основі ДСЛ. Вони остаточні і не заперечуються.

19. Інтерпретація

19.1. Вихідний текст Умов викладено українською мовою, а його інтерпретації мають зіставлятися з оригіналом. У разі розбіжності відомостей, сумнівів версія українською має перевагу.

20.Права та обов'язки

20.1. Клуб залишає за собою право призначати, передавати, субліцензувати, частково чи повністю віддавати у заставу Умови третім особам.

21. Обставини непереборної сили

21.1. Відповідальність за затримки виконання будь-якого із зазначених в Умовах зобов'язань, викликані обставинами непереборної сили (війни, форс-мажорні ситуації, перебої у громадських комунікаційних мережах чи послугах, DDOS-атаки) Компанія не несе.

22. Відмова від обставин

22.1. Якщо забезпечити суворе виконання Вами зобов'язань перед Компанією не вдається, або Ми самі не зможемо скористатися будь-якими правами або засобами правового захисту, на які ми маємо право, це не є відмовою від таких прав, не звільняє Вас від дотримання зобов'язань.

22.2. Відмова від виконання зобов'язань представниками Компанії не несе юридичної сили, якщо не було офіційного оформлення, надісланого Вам у письмовій формі відповідно до вищевикладеного.

23.Посилання

23.1. Майданчик може містити посилання на сторонні сайти, що знаходяться поза контролем Компанії. Відповідальність за зміст таких порталів, дій їхніх власників Ми не несемо. Гіперпосилання надаються з інформаційною метою. Гравець сам ухвалює рішення, чи переходити за посиланнями.

24. Повернення коштів

24.1. Передбачено можливість повернення частини коштів за невдалу гру минулого тижня. Так Космолот підтримує прагнення гравців виграти.

24.2. Щотижневий кешбек проводиться у випадках якщо:

  • Гравець авторизувався на порталі;
  • Було відкрито депозит;
  • Є хоч один успішний депозит за тиждень.

24.3. Кешбек складає 10% від програшу за минулий календарний тиждень, зараховується на бонусний рахунок, підлягає відіграшу x10. Користувачеві треба зробити депозит у розмірі 100% від суми повернення.
Обмеження з бонусу складає 10 000 грн за 7 днів.

24.4. Повернення нараховується по понеділках о 01:00 за Київським часом. За ставок на тиждень на 15 тисяч, виграшу на 7 тисяч, залишку на балансі 200 грн та очікуванні виведення 1 тисячі буде нараховано 680 грн. Розраховувати подарунок треба за такою формулою: (15000-7000-200-1000)*0,1=680.

24.5. Активація кешбеку здійснюється у розділі Каса. Презент нараховується автоматично після поповнення рахунку на суму.

24.6. При виявленні спроб зловживання поверненням ставок, заохочення через відсутність необхідної інформації в Умовах, можуть застосовуватися санкції. Космолот докладає всіх зусиль, щоб не допустити подібні баги, не бере на себе відповідальність за їх виникнення.


Безпека


25.Захист персональних даних

Ця Політика містить положення, які застосовуються до Веб-сайту Компанії.
Суб'єктами персональних даних є відвідувачі ресурсу та/або особи, які використовують його функціональні можливості. Космолот дотримується принципів, встановлених Законом України №2297-VI від 01.06.2010 «Про захист персональних даних». Інформація обробляється законно, збирається для явних цілей та не передається третім особам.
Відомості про клієнтів клубу зберігаються у формі, що дозволяє ідентифікувати користувачів не довше, ніж це необхідно відповідно до цілей, заради яких вони були зібрані.
Забезпечується належний захист персональних відомостей, включаючи захист від несанкціонованого або незаконного оброблення, випадкової втрати, знищення, пошкодження. До переліку особистих даних входить: ПІБ, фізична адреса проживання, контактний телефон, поштова скринька, скан-копії документів з фото, дата народження, логін, платіжні реквізити. Гемблер зобов'язується надавати актуальні дані про себе та несе відповідальність за достовірність переданих відомостей.
Дані використовуються для ідентифікації особи під час реєстрації та входу на портал, поповнення рахунків, виведення грошей, комунікації в рамках надання послуг, запобігання шахрайству та потенційно небезпечній діяльності.
Розкриття Ваших персональних даних допускається лише у разі виявлення злочину на вимогу відповідного державного регулюючого органу.

25.1. Права та обов'язки сторін

25.1.1. Права Гравця
Користувачі можуть вимагати від організації виправлення персональних даних/надати заперечення проти такої обробки, давати неповні відомості, пояснюючи причину.

25.1.2. Обов'язки Гравця
Відвідувач клубу зобов'язується надавати правдиву інформацію про себе в повному обсязі. У разі зміни таких відомостей необхідно обов'язково повідомити про це адміністрацію віртуального порталу Космолот будь-яким доступним методом. Користувач усвідомлює, що навмисна або випадкова надання неправдивих даних є підставою для припинення взаємовідносин Сторін у рамках Умов надання послуг.

25.1.3. Права представників Космолот
Портал може розірвати відносини з клієнтом, діючи відповідно до цієї Політики. Зміни до Умов можуть вноситися в будь-який час в односторонньому порядку. Гемблеру необхідно самостійно відправляти правки на сторінці з Правилами.

25.1.4. Обов'язки Космолот
Адміністрація Космолот зобов'язується повідомляти про виправлення/стирання персональних даних, обмежувати їхню обробку третіми особами. За запитом користувача Компанія зобов'язується оперативно надавати в структурованому, машиночитаному форматі його персональні дані, які надійно зберігаються на серверах.
Сторони мають усі права/обов'язки, передбачені Законом України №2297-VI від 01.06.2010 р. «Про захист персональних даних». Зберігання отриманих відомостей триває період взаємовідносин Компанії та Користувача, і навіть 3 роки з припинення відносин у разі виникнення претензій/спорів, інших незавершених справ.

26.Захист прав

Компанія зобов'язується дотримуватись Закону України №2297-VI від 01.06.2010 «Про захист персональних даних». Конфлікти, що виникли між Сторонами, вирішуються шляхом домовленостей. Якщо не вдалося досягти спільного рішення мирним шляхом, конфлікт вирішуватиметься у судовому порядку.